Lördagkväll 9 januari

Lääängesedan jag skrev något nu kan bero på att denna vecka har det varit fullt upp hela dagarna, knappt hunnit tänka på vad som händer ens. Vet iallafall att jag har grym träningsvärk i hela kroppen, för det känns i varje steg som tas! Precis så det ska kännas efter fyra dagar i rad på gymmet. Ingen vila ingen ro imorgon kör vi igen - spinning i en timme och så nån timme på gymmet. Elin och jag var på corepass idag och efter fem minuter skrek musklerna. Det är då man inte ska ge upp har jag lärt mig så vi kämpa oss vidare. 
 
Imorgon har jag min första sovmorgon på en vecka, och sovmorgon är annars 6.15 istället för 5.45. MEN imorgon står den på 10.00 - UNDERBART!! Vad denna kväll har att erbjuda får vi se, Martina försöker få med mig ut vilket hon troligen lyckas med annars så ligger jag i min sköna säng och slappar, rätt så skönt det också. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0