tisdag 12 februari

Igår gjorde jag något som jag har velat över och tänkt mycket på - sa upp mig från deli. Det var jättejobbigt eftersom jag faktiskt trivs med dom jag jobbar med. Så först var det jobbigt men nu är det mer sur, arg och lite dåligt samvete. Men det är mitt val och jag vill åka till Afrika så mycket mer! 
 
Precis kommit hem från en kurs med Deli, kanske var lite onödigt men var anmäld från innan så gick iallafall och så skulle Lotte dit så vi drog sammen. Kursen var på huvudkontoret i två timmar och sen efter det så var det lanseringsfest vid en å någonstans. Sushi serverades, brukar inte tycka om det men gav det en chans och det var rikigt gott. Satt mest och prata och skratta med Lotte om alla roliga minnen från Akersgata. Bästa teamet säger allt - Lotte, jag, Frida och Sofia!!  Vi båda lessnade ganska snabbt på festen och gick därifrån, tog oss en promenad in till stan. Mycket mysigare!! 
Snart sängen, blir en tidig och lång dag imorgon. God natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0