Torsdag 28 Februari

Nu kan jag verkligen säga att slutet känns nära. Imorgon bär det av hemåt. Blandade känslor och det kommer kännas konstigt till en början eftersom jag kommit in i en vardagsrutin här borta. Nu ska jag helt plötsligt vara ledig i en vecka och sen åka till Afrika. Har inte riktigt fattat det än.
De senaste dagarna, när jag inte jobbat, har spenderats på gymmet med dom jag bor med. Mycket roligare att gå dit tillsammans även fast man inte får lika mycket gjort. Hehe. Vi har också haft myskvällar med film nästan varje kväll, alla myser ner sig soffan och sitter där till alldeles för sent på kvällen/natten. Och som sagt det är det här jag kommer sakna mest! Packade och städade allt igår, fyra tunga väskor är packade. HJÄLP?! Ber till gud att detta ska gå bra.
Ikväll ska Olsson och jag laga fin middag och mysa med massa gott. Ser fram mot kvällen!

Ponnyn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0