Fredag 10 maj

Återigen längesedan jag skrev något, dagarna springer verkligen foratare iväg för varje dag som går.
Flyttlasset gick dagen efter att jag kom hem från Afrika, så skönt med eget. Började även jobba i Motala veckan efter jag kom hem. Där stannar jag förhoppningsvis augusti ut. Så ligger läget till just nu. 
 
Har varit på besök hemma sen i onsdags, jätteskönt att komma ut på landet och koppla bort stor staden. 
Lång promenader med hundarna i det fina vädret, lång uteritt med den fina hästen. Vilket var helt underbart, hon var så pigg, gasen i botten nästan hela tiden och solen skinandes. Kopla bort alla tankar och funderingar för en stund och bara vara. 
 
 
Saknar min fina Elsa något grymt mycket <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0