16 september - två dagar kvar

Detta var väldigt längesedan nu, tappade suget för att blogga helt. Så har inget att skylla på mer än det. Idag är det 143 dagar sedan jag klev av planet på Arlanda efter 6 oförglömliga veckor i Namibia. 6 veckor fyllda med glädje, lycka, sorg, skratt, tårar, kärlek, vänskap och värme. Jag saknar det fortfarande varje dag, kan komma på mig själv med att sitta och le när jag tänker på händelser fortfarande. Men idag är det 2 dagar kvar tills jag sitter på planet till Afrika igen, på planet hem!! Det pirrar i hela kroppen, kändes som jag nyss kom hem men samtidigt känns det som det var ett år sen. Tiden har bara sprungit iväg!Den här gången är det mycket planerat. Jag möter upp min underbara Trine på torsdag eftermiddag i Johannesburg, sydafrika. Då ska vi bila upp till bergen, och till reservatet blyde river canyon. Kolla upp det - paradis säger jag bara paradis... Där stannar vi i fem dagar sedan tar vi oss till Blomefotien och Cheetah experience och stannar där i 5 veckor. Sedan skiljs vi åt efter att ha spenderat 1.5 månad ihop. Jag tar mig till Potch, fortfarande sydafrika, för att hälsa på fantastiska Steffi i en vecka. Hon jobbar på en gård där. Sedan flyger jag till Windhoek, Namibia. För att först åka på Saffri i Etosha i tre dagar, kolla på att vilda djur. Får aldrig nog av de!! Sedan går turen tillbaka till Harnas och Bonnita & Enrico för ytterliggare 5 veckor. Min fina flicka från USA kommer även att befinna sig på plats och vi får ytterliggare 3 veckor ihop. 
Allt som allt är jag borta nästan 3 månader!! 
Lycka intill själen! 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket häftigt äventyr du har framför dig! Njut och ta tillvara alla nya upplevelser, det vet jag att du kommer göra! Hoppas du kommer ha möjlighet att skriva här så man får följa med på resan :) kram!

2013-09-16 @ 22:11:00
Postat av: Jeanette

De 3mnd kommer til å fly av sted :D
Kos deg! følger med! :D

2013-09-16 @ 22:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0