torsdag 19 september

Denna flygresa gick sååå sakta, men 17 h efter att jag satte mig på första flyget var jag äntligen framme på Johannesburg flygplats där Trine väntade. Det var så kul att äntligen få träffa henne igen!
Vi tog oss till vår fina vita bil i garaget och påbörjade vår 5,5 h lång roadtrip upp i bergen. Resan gick bara bra och man vante sig rätt så snabbt med att det var vänstertrafik. Inne i storstaden såg det dock svårt ut... Och ha aldrig förutfattade meningar om bilar och trafiken det kan bli riktigt dyrt!! På vår lång roadtrip hann vi se och vara med om väldigt mycket. Getter på vägarna, kudos på vägarna, kor på vägarna, folk på vägarna, de kör fort som tusan och det är bilar överallt.
När vi kom in i bergen blev båda helt paralyserade, även fast det var kolsvart så kunde man se att det var underbart vackert! Precis som ett vykort!
Lodgen där vi bor är underbar! Zebror runt omkring oss och det är mitt i bergen, ljuden från alla djur. Jaa bara helt underbart!
Imorgon bär det av mot båttripp och safari på hästryggen!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0